Politica de rezervare, politica privind depozitul, politica de anulare și politica de neprezentare

Politica de rezervare

Ora de check-in: 15:00 – 23:00

Ora de check-out: 11:00

Check-in anticipat sau check-out târziu se face în funcție de disponibilitatea paturilor/camerelor în ziua respectivă, care trebuie reconfirmată cu personalul de la recepție.

Pentru oaspeții cu privilegiu Premium Business, se aplică o politică flexibilă de check-in și check-out (24:00), în funcție de disponibilitate.

Camerele neocupate până la ora 22:00 vor fi considerate No-Show, cu excepția cazului în care s-a încheiat un acord prealabil.

În sezonul de vârf, toate plățile pentru rezervări nu sunt rambursabile. Definirea perioadei de vârf de sezon va fi stabilită printr-o decizie unilaterală a conducerii hotelului.

Pentru check-in la ora 07:00 și check-out după ora 16:00 se percepe un tarif complet pentru cameră.

Este obligatoriu ca toți oaspeții să prezinte un document de identitate valabil la check-in; pentru oaspeții străini se acceptă ca dovadă a identității un pașaport valabil, iar pentru oaspeții interni, un act de identitate valabil.

Oaspeții care se cazează la hotel trebuie să aibă cel puțin 18 ani.

La check-in, toți oaspeții trebuie să se înregistreze prin intermediul unui formular de înregistrare a oaspeților.

Vă rugăm să rețineți că orice modificare a rezervării oaspetelui poate modifica tariful și/sau poate necesita plata unor taxe de anulare.

Vă rugăm să rețineți că orice modificare a cazării oaspetelui După check-in, se poate face numai prin e-mail cu cel puțin 4 zile înainte de check-out. Emailul va fi trimis la adresa de la care ați primit confirmarea rezervării. În cazul în care perioada de cazare este mai mică sau egală cu 4 zile, nu se acceptă nicio modificare a cazării.

Oaspeții de grup și oaspeții corporativi pot avea unele aranjamente speciale pe baza contractului lor cu Hotel boutique Casa del Sole sau pe baza unei decizii unilaterale a conducerii hotelului.

În cazul rezervărilor garantate cu o formă de plată la momentul rezervării, camerele sunt păstrate până la ora de check-out a hotelului (ora 12:00) în ziua următoare sosirii.

Pentru rezervările care nu sunt garantate cu o formă de plată în momentul rezervării, camerele sunt păstrate până la ora de anulare stabilită conform regulilor rezervării. În cazul în care sosesc mai mulți oaspeți decât pot fi cazați din cauza suprarezervării hotelului sau a unei circumstanțe neprevăzute, iar hotelul nu poate păstra camere în conformitate cu această politică de păstrare a camerelor, Hotel boutique Casa del Sole va încerca să cazeze oaspeții, pe cheltuiala sa, la un hotel comparabil din zonă pentru noaptea (nopțile) suprarezervată (e), precum și să plătească transportul până la hotelul respectiv. Ca și cazare comparabilă, se ia în considerare un hotel sau camere cu un rating de 4* în orașul Timișoara. În cazul în care nu există o cazare comparabilă disponibilă în orașul Timișoara, suma integrală plătită pentru cazare va fi rambursată oaspetelui.

Politica privind depozitele:

Rezervare cu card de credit cu garanție pentru oaspeți individuali (rezervare FIT):

Fiecare oaspete care dorește să facă o rezervare la Hotel boutique Casa del Sole trebuie să facă un depozit de o noapte de cazare din suma totală pentru a confirma rezervarea. Depozitul poate fi plătit numai cu cardul de credit sau direct în contul bancar prin factură proformă/ofertă, cu 7 zile înainte de check-in.

Restul sumei va fi debitat de pe cardul de credit cu 3 zile lucrătoare înainte de sosire la Hotel boutique Casa del Sole.

Invitat de grup:

Fiecare grup care dorește să facă o rezervare la Hotel boutique Casa del Sole trebuie să facă un depozit de 50% din suma totală pentru a confirma rezervarea. Depozitul poate fi plătit cu cardul de credit sau direct în contul bancar prin intermediul facturii/ofertei proforme. Restul sumei va fi facturat în conformitate cu termenii stabiliți în Contractul de grup și/sau Oferta.

Invitat corporativ:

Un oaspete corporativ este o persoană care utilizează serviciile Hotel boutique Casa del Sole în baza unui contract încheiat între Hotel boutique Casa del Sole și o companie sau o altă organizație de afaceri.

Fiecare Corporate Guest care dorește să facă o rezervare la Hotel boutique Casa del Sole trebuie să facă un depozit de 50% din suma totală pentru a confirma rezervarea. Depozitul poate fi plătit cu cardul de credit sau prin plata în contul bancar prin proformă/ofertă. Restul sumei va fi taxat în conformitate cu termenii stabiliți în Contractul corporativ și/sau în Ofertă.

Politica de anulare/neprezentare:

Rezervări FIT:

Garanție prin card de credit: Oaspetele poate modifica/anula rezervarea prin e-mail.

cu cel puțin 10 zile înainte de data sosirii – nu se aplică taxe de anulare și se acordă o rambursare a sumei totale.

Cu cel puțin 5 zile înainte de data sosirii – se acordă o rambursare de 70% din suma totală.

Cu cel puțin 72 de ore înainte de data sosirii – se acordă o rambursare de 30% din suma totală.

În cazul în care a trecut timpul de anulare fără penalizare, suma pierdută va fi de 100%. Este posibil să existe taxe și tarife suplimentare aplicabile.

Politica de rambursare se bazează pe suma totală a sejurului, nu pe rezervarea confirmată în avans.

În cazul unor decese sau accidente dovedite, se poate acorda o rambursare la discreția directorului general și/sau a directorului de recepție.

În cazul în care oaspetele sosește în ziua următoare sosirii înainte de ora de check-out (ora 11:00), se va aplica taxa de No-Show pentru o noapte de ședere, în funcție de categoria de cameră rezervată, iar rezervarea pentru perioada rămasă va rămâne valabilă. În cazul în care oaspetele sosește în ziua următoare sosirii după ora de check-out (ora 11:00), acesta pierde rezervarea.

Rezervări de grup:

Garanție prin card de credit: Grupul are dreptul de a modifica/anula rezervarea prin e-mail.

cu cel puțin 45 de zile înainte de data sosirii – nu se aplică taxe de anulare și se acordă o rambursare a sumei totale.

Cu cel puțin 30 de zile înainte de data sosirii – se acordă o rambursare de 70% din suma totală.

Cu cel puțin 15 zile înainte de data sosirii – se acordă o rambursare de 30% din suma totală.

În cazul în care a expirat termenul de anulare fără penalități, suma pierdută va fi de 100%. Este posibil să existe taxe și tarife suplimentare aplicabile.

Politica de rambursare se bazează pe suma totală a sejurului, nu pe suma de 50% plătită în avans pentru a confirma rezervarea.

În caz de deces sau accidente dovedite, se poate acorda o rambursare la discreția managerului general și/sau a directorului de recepție.

În cazul în care grupul sosește în ziua următoare sosirii înainte de ora de check-out (ora 11:00), se va aplica taxa de No-Show pentru o noapte de ședere, în funcție de categoria de cameră rezervată, iar rezervarea pentru perioada rămasă va rămâne valabilă, cu excepția cazului în care se definește altfel în contractul de grup aplicabil. În cazul în care Grupul sosește în ziua următoare sosirii după ora de check-out (ora 11:00), acesta va pierde rezervarea, cu excepția cazului în care se definește altfel în Contractul de Grup.

Rezervări corporative:

Garanție prin card de credit: Oaspetele poate modifica/anula rezervarea prin e-mail.

cu cel puțin 10 zile înainte de data sosirii – nu se aplică taxe de anulare și se acordă o rambursare a sumei totale.

Cu cel puțin 5 zile înainte de data sosirii – se acordă o rambursare de 70% din suma totală.

Cu cel puțin 48 de ore înainte de data sosirii – se acordă o rambursare de 30% din suma totală.

În cazul în care a trecut timpul de anulare fără penalizare, suma pierdută va fi de 100%. Este posibil să existe taxe și tarife suplimentare aplicabile.

Politica de rambursare se bazează pe suma totală a sejurului, nu pe suma de 40% plătită în avans pentru a confirma rezervarea.

În caz de decese sau accidente dovedite, o rambursare -poate fi acordată la discreția managerului general și/sau a managerului de la recepție.

În cazul în care oaspetele sosește în ziua următoare sosirii înainte de ora de check-out (ora 11:00), se va aplica taxa de No-Show pentru o noapte de ședere în funcție de categoria de cameră rezervată, iar rezervarea pentru timpul rămas rămâne valabilă. În cazul în care oaspetele sosește în ziua următoare sosirii, după ora de check-out (ora 11:00), acesta pierde rezervarea.

Ultima actualizare: 01.05.2024